Ontdek hoe bol. 30% tijd bespaart met content automatisering
Een efficiënte aanpak voor contentbeheer en creativiteit – minder tijd kwijt, meer impact.
De uitdaging van bol.
De retailwereld is dynamischer dan ooit. Duizenden producten, beelden en teksten stroomlijnen, beheren en goedkeuren vragen om een efficiënte aanpak. Bol. stond voor deze uitdaging met hun iconische ‘Grote Speelgoedboek’ en de bijbehorende app. Hoe zorg je ervoor dat al deze content foutloos en op tijd wordt verwerkt?
De Reclamefabriek vond hier de oplossing voor door de combinatie van technologie en creativiteit.
Laat je inspireren door het succesverhaal en leer hoe jij ook tot wel 30% tijd en kosten kan besparen op contentverzameling, -verwerking en het gebruik van automatische opmaak.
Een slimme aanpak voor bol.: minder handwerk, meer impact
Benieuwd hoe wij dit ook voor jouw organisatie kunnen doen?
Download onze whitepaper over bol.
Ontdek hoe wij de bol. Case hebben aangepakt. Leer hoe we ook jouw processen slimmer, sneller en foutloos kunnen maken.
Direct sparren over jouw uitdagingen?
Plan een persoonlijk gesprek met Marieke de Koning. Samen kijken we naar mogelijkheden om ook jouw contentprocessen slimmer en efficiënter in te richten.
Plan een 1-op-1 gesprekPartners waar wij voor werken
Over De Reclamefabriek
Bij de Reclamefabriek geloven we dat reclame maken anders kan: simpeler, efficiënter en met constante kwaliteit voor een scherpe prijs. Met een team van ongeveer 30 mensen werken we dagelijks voor diverse (retail)klanten zoals ALDI, Praxis, Lampidee, Makro, bol., RAI Amsterdam, Justlease, Quantore, Subway en BAUHAUS.
Contact ons